قوانین طراحی

  1. قبل از هرکاری اطلاعیه‌های سایت را بخوانید..
  2. تعرفه های پکیج ها امکان دارد برپایه نیاز کارفرما کم یازیاد ودر صورت تغییر در فاکتور نهایی اعمال شود.
  3. تعرفه های نمایش داده شده سایت برمبنای طراحی استاندارد و امکانات پیشفرض واعلامی میباشد.
  4. پس از برسی هر درخواستی برای آن باتوجه به نیاز مشتری فاکتور صادر میشود.
  5. تهیه هاست ودامنه یا درگاه پرداخت به عهده کارفرما میباشد و درصورت نیاز به راهنمایی بسته خرید اولیه همراه با بسته طراحی سفارش دهید.
  6. بازه زمانی مورد نیاز برای انجام پروژه های مربوط به خدمات طراحی و پشتیبانی حداقل یک هفته از تاریخ ثبت سفارش می باشد. لذا همیارسیستم هیچ مسئولیتی در قبال انجام زودتر از موعد پروژه های طراحی و پشتیبانی ندارد و از ارائه خدمات به کارفرمایانی که برای انجام کار خود زمان کمتری مطالبه کنند، معذور است.
  7. خدمات پشتیبانی به هیچ عنوان شامل انجام تغییرات ظاهری در سایت نمی شود و مواردی همچون تغییر در محتوا و چیدمان عناصر صفحات مربوط به خدمات طراحی و بازطراحی سایت می گردد. لذا مشتریان محترم پیش از ثبت سفارش به این نکته توجه ویژه داشته باشند.
  8. پکیج های طراحی و پشتیبانی سایت همیارسیستم تنها یک ماه اعتبار دارند و پس از اتمام این زمان مشتریان محترم در صورت نیاز به انجام خدمات پشتیبانی باید مجددا اقدام به خریداری پکیج های پشتیبانی نمایند.
  9. خدمات پشتیبانی سایت مواردی همچون انتقال دامین ، انتقال سایت به هاست دیگر و مواردی از این قبیل که توسط شرکت های هاستینگ قابل انجام است، را شامل نمی شود .
  10. در صورتی که خدمات درخواستی مشتری در بخش پشتیبانی سایت مواردی اختصاصی و خارج از پکیج های پیش فرض باشد، مشتری موظف است پیش از شروع کار تمام موارد درخواستی را به همیارسیستم اعلام کند تا بر اساس این موارد برآورد هزینه صورت بگیرد. لذا انجام درخواست هایی که مشتری پس از شروع کار به درخواست های قبلی اضافه کند مستلزم پرداخت هزینه های اضافی خواهد بود.
  11. خدمات پشتیبانی سایت به هیچ عنوان شامل کدنویسی نمی شود و فقط مواردی که بتوان با نصب افزونه های آماده انجام داد را شامل می شود.
  12. در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت در طول دوره پشتیبانی کارفرما موظف است شرح مشکل را به همیارسیستم اطلاع دهد تا نسبت به حل مشکل اقدامات لازم صورت بگیرد. چنانچه کارفرما پس از اتمام دوره پشتیبانی متوجه مشکلی در سایت شود باید اقدام به خرید مجدد پکیج پشتیبانی نماید تا همیارسیستم مشکل رخ داده را رفع نماید.
  13. خدمات طراحی و پشتیبانی سایت تنها در روزهای اداری انجام می شوند و در روزهای غیر اداری و تعطیل هیچ اقدامی در این زمینه از سوی همیارسیستم انجام نخواهد شد. لذا مشتریان محترم به این نکته توجه ویژه داشته باشند و از تماس های مکرر با کارشناسان همیارسیستم در روزهای تعطیل اکیدا خودداری کنند.
  14. برسی و تایید هرسفارش حداکثر 72 ساعت زمان میبرد.
  15. تمام درگاه های پرداخت به حساب سایت متصل هستن وبازگشت پول پرداختی حداقل 4 روزکاری زمان میبرد و شامل کسر کارمزد میشود.
  16. سفارشهای ثبت شده بعد از جهارشنبه هرهفته شنبه هرهفته انجاام میشود.

اسکرول
ارایه بسته اقتصادی خرید هاست،دامنه ونصب وردپرس باقیمت70تومانخرید بسته
+ +