09114904713 omidsadr.fa@gmail.com 9صبح تا۴بعدازظهر آذربایجان شرقی/همیارسیستم

1.آیا خدمات شما دارای پشتیبانی هست؟

بله،همه خدمات تا یک ماه پشتیبانی رایگان میباشند.

۲.آیا خدمات شما دارای ضمانت میباشند؟

تمام خدمات ما تا پایان پشتیبانی رایگان  قابل برسی و برگشت هشتاد درصد هزینه پرداختی میباشند

۳.برسی تیکت ها به چه صورت انجام میشود؟

برسی تیکت ها به دو صورت “عمومی” و “اختصاصی” برسی میشود که تکتهای عمومی مختص کاربرانی است که در مورد خدمات و سایت سوال دارند و تیکتهای اختصاصی مخصوص کاربرانی است که از خدمات سایت استفاده میکنند.

۴.پیشخوان من هنگام ورود به حسابم نمیاد و به یک صفحه دیگه هدایت میشم علت چیه؟

مشکلی نیست فقط کافیه گزینه”پیشخوان”رادر حساب دوباره بزنید.

۵.امکان چاپ فاکتور برای سفارشات وجود دارد؟

بله،درسایت هنگام خرید میتوانید پیش فاکتور راچاپ کنید و بعد پرداخت نیز فاکتور نهایی را از حساب کاربری>سفارشات چاپ کنید.

۶.امکان فروش محصولاتمان در سایت وجود دارد؟

بله،همه کاربران سایت از حساب کاربری خود میتوانند محصولاتشان را برای فروش بفرستند و اگر پرداخت آنلاین بود باارسال تیکت تسویه حساب کنید.

۷.مبلغ ارسال پست و محصول را اگر در کیف پول حسابمان نداشتیم چه کنیم؟

هیج ایرادی ندارد باارسال تیکت پست یا محصول شماتاید و منتشر میشود و شما بدهکار میشوید و هنگام تسویه مبلغ سفارش از شما کسر میشود.

۸.من اگر مبلغ انتشار پست ویا محصول را دادم و پستم بازخورد نداشت یا محصولم فروش نداشت هزینه انتشارچه میشود؟

مبلغ انتشار پست یا محصول قابل برگشت نیست واگر کاربر درخواست دهد ۷۰ درصد مبلغ برگشت داده میشود و پست یا محصول از روی سایت تا ۱ هفته از منتشر به پیش نویس در می آید و درصورت عدم تمایل کاربر به انتشار دوباره و پرداخت ۳۰ درصد حق انتشار حذف میشود و دفعه بعد باید ۱۰۰ درصد هزینه انتشار را پرداخت کنید.

۹.برای انتشار منظم پست و مطالب برای انتشار باید هر دفعه هزینه دهیم ؟

خیر،باخرید اشتراک تا یک ماه از پرداخت هزینه انتشار معافید (خرید اشتراک برای انتشار منظم به صرفه میباشد و دارای تخفیف میباشد)

0